Tuesday, September 18, 2007

Wir haben Bremen verlassen/We have left Bremen

Letzen Montag haben wir Bremen verlassen. Am Sonntag hatten wir einen sehr schönen letzten Gottesdienst. Die Gemeinde hat noch Essen gemacht und ein Programm oranisiert. Es war überwältigend. Wir haben gleichzeitig gelacht und geweint.
Wir sind momentan bei meinen Eltern in Süddeutschland und genießen noch die Zeit bis Donnerstag wenn unser Flug nach Dallas geht.
Meine Gefühle sind gemischt. Auf der einen Seiten bin ich traurig, das ich so viele Menschen zurücklassen muss und auf der anderen Seite freue ich mich auf die neuen Dinge, die kommen werden.

Last Monday we have left Bremen. On Sunday we had our last church service, which was very nice. (You can see the church's website here.) The church members prepared food and organized a program. It was amazing. We laughed and cried all at the same time.
At the moment we are in South Germany where my parents live. We enjoy it now, until Thursday when our flight will leave for Dallas, Texas.
My feelings are mixed. On one side I am sad because I have to leave so many people and on the other side I am looking forward to the new things which will come.

1 comment:

Anonymous said...

We miss you :-( too but are happy & excited :-) for you for what God has prepared ahead of you in the States. Joan